Wszystkie uwagi, sugestie, propozycje dawać na:

nr. 7023405
nr. 6784172
 


HOME arrow KSIĘGA GOŚCI
Otwórz książkę gości
Wyświetla 30 - 60 z 84 wyników Dodaj nowy wpis
Imię Wiadomość
Marcin
Warszawa

Wysłane poniedziałek, 31 marzec 2008 18:58 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)
Ciekawa stronka. Fajna grafika. Pozdrawiam.
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Robert
Warszawa

Wysłane niedziela, 30 marzec 2008 21:27 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)
Gratuluje dobrze wykonanej i ciekawej strony! Pozdrowienia dla autorów oraz wszystkich odwiedzających.
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Sylwia
Warszawa

Wysłane sobota, 29 marzec 2008 18:07 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.13) Gecko/20080311 Firefox/2.0.0.13
Imponujący serwis. Bardzo podoba mi się szata graficzna. Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu strony!
Pozdrawiam.
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Ludwik
Kraków

Wysłane piątek, 28 marzec 2008 23:07 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.13) Gecko/20080311 Firefox/2.0.0.13
Super stronka. Ciekawe wykonanie. Pozdrawiam!
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Sylwia
Warszawa

Wysłane czwartek, 27 marzec 2008 16:21 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.13) Gecko/20080311 Firefox/2.0.0.13
Pozdrowienia dla prowadzących stronkę. Bardzo fajna strona. Godna polecenia. Pozdrawiam!
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Asia
Warszawa

Wysłane czwartek, 27 marzec 2008 13:15 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; Neostrada TP 6.1; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) )
Gratuluje dobrze wykonanej i ciekawej strony! Pozdrowienia dla autorów oraz wszystkich odwiedzających.
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Adam
W-wa

Wysłane czwartek, 27 marzec 2008 00:55 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; Neostrada TP 6.1; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) )
Pozdrowienia dla prowadzących stronkę. Bardzo fajna strona. Godna polecenia. Pozdrawiam!
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
KGB
Moskwa

Wysłane piątek, 29 luty 2008 14:04 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727)
Cos te aktualizacje strony mocno kuleja...oj mocno... mocno za mocno...
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Barto
Cieszyn

Wysłane sobota, 16 luty 2008 16:14 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.12) Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12
Maro juk już dostaniesz to powołanie do NHL to pamiętaj o kumplu z piaskownicy Biggrin Trenuj dalej a może kiedyś
będziesz tak dobry jak ja Tongue pozdrawiam.
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Kudłaty
Cieszyn

Wysłane środa, 13 luty 2008 16:00 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.8.1.11) Gecko/20071128 SeaMonkey/1.1.7
Hehe ładnie Maro, widziałem że wpadła brameczka jakaś Biggrin Gratuluje !
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
PSTWtyWIESZkto..


Wysłane wtorek, 12 luty 2008 22:54 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.4) Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4
Hehe pozdrowiena dla Marka bravoo za bramke licze na same zwycięstwa i kiedy na jakiego szpekaTongue wpadasz
heheh amatorze zieleniBiggrin
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
.


Wysłane wtorek, 05 luty 2008 22:25 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.11) Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11
pozdrowienia od hokeistek z Jastrzębia Smile Powodzenia w następnych meczach
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
*KroQ*
=>PL<=

Wysłane piątek, 01 luty 2008 14:39 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727)
Moze czas pomyslec o gadzetach - kubki, koszulki - moze to jakis sposob na zebranie funduszy Smile
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
dori


Wysłane środa, 30 styczeń 2008 09:46 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Mecze rozgrywane są w Czechach w miejscowości Kravare http://www.bulyarena.cz/
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
XXY


Wysłane poniedziałek, 28 styczeń 2008 00:02 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.11) Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11
Mam prozbe mozecie podac miejscowosci w ktorych rozgrywane sa wasze spotkania?? Z mila checia przyjade
popatrec i po kibicowac. Dziekuje i pozdrawiamBiggrinBiggrinBiggrin
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
XXY


Wysłane poniedziałek, 28 styczeń 2008 00:00 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.11) Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11
Biggrin
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Adam


Wysłane poniedziałek, 21 styczeń 2008 17:07 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.11) Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11 Creative ZENcast v1.02.12
To znaczy Pan Słama jest moim idolem!!!
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Adam


Wysłane poniedziałek, 21 styczeń 2008 17:06 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.11) Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11 Creative ZENcast v1.02.12
Jest pan moim idolem
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
RADIKO & MIKA
Cieszyn

Wysłane czwartek, 10 styczeń 2008 10:18 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
Hej Chłopaki !
Widzimy, że drużyna sie rozwija SUPER. GRATULACJE ! Fajowa stronka.
POZDRAWIAMY i życzymy
sukcesów.
PS. Wpadniemy kiedyś zaglądnąć do Was...bo na lód pewnie nas już nie wpuścicie...nie ta liga hyhy.
Ale sprzęt na wszelki wypadek jeszcze trzymamy w szafie Biggrin
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Marcin K.
PL

Wysłane sobota, 05 styczeń 2008 15:31 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727)
Pozdro dla Jacka H. i Mariusza W.
Ze tez sie tam wkrecil Syrek - sluchaj Jarus - mam nadzieje ze zmadrzales
od czasu Technikum na Harcerskiej - chlopaczku. Tak najezdzales na Zeby a teraz grasz w druzynie. Syro
Syro...buahahahaha
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
nina


Wysłane środa, 02 styczeń 2008 20:36 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; WOW64; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; Media Center PC 5.0)
trzymam kciuki za Czarne PanteryTongue szczegolnie ze gra tam nasz ksiadz MateuszBiggrinBiggrin zebrzydowice pozdrawiajaTongue
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
MIREK
MARKLOWICE GóRNE

Wysłane niedziela, 02 grudzień 2007 20:09 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.11) Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11
CHłOPAKI TAK TRZYMAć GRAć I WYGRYWAć WinkWinkWink
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Mateusz


Wysłane wtorek, 30 październik 2007 08:57 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.8) Gecko/20071008 Firefox/2.0.0.8
Dolores dziękuję za fotkę Biggrin Pzdr
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Koala
Cieszyn

Wysłane czwartek, 11 październik 2007 17:34 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1)
Gratulacje za wygrany mecz!! Pozdro dla Marka, Jego Brata i Całej DruzynySmile
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
!ola!


Wysłane wtorek, 09 październik 2007 23:00 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.7) Gecko/20070914 Firefox/2.0.0.7
Wczorajszy mecz z niedzwiedziami był super gratuluje wyniku 3:0 i oby tak dalej!!!trzymam kciuki
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Adam
Kalembice !

Wysłane wtorek, 09 październik 2007 22:23 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Pozdro dla Marka i jego druzyny !
!!
Wielu zwycięstw i hektolitrów wina !
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Mikołaj
Poznań

Wysłane środa, 03 październik 2007 16:47 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
Pozdrowienia z Poznania! Bardzo fajna strona, miłośnicy hokeja trzymajmy się razem i propagujmy tą wspaniałą
grę!
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
gorecki95
Śrem

Wysłane piątek, 15 czerwiec 2007 23:17 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.4) Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4
Świetna stronka, no i drużyna !! Podziwiam was chłopaki !! .. trzeba w końcu zrobić coś z hokejem w tym kraju
!! Wink
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
DANIEL


Wysłane czwartek, 03 maj 2007 14:10 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.0.11) Gecko/20070312 Firefox/1.5.0.11
Tongue ŁOGIEN
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Kubanskaja
Zeby

Wysłane poniedziałek, 30 kwiecień 2007 00:02 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.0.11) Gecko/20070312 Firefox/1.5.0.11
chopaki smigano na mecz jakis!!!!wreszcie ktos ruszył dupe poza ta smieszna spojnia!Tak trzymac!

P.S
jeszcze tylko szaliki wprowadzcie do sprzedazy!Smile
  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena

«« start « poprz. 1 2 3 nast. » koniec »»
 



Advertisement
 
 
  Najlepsze w przegladarkach: Mozilla Firefox & Opera